Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri: İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı
Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

59

Tez Danışmanlığı

37

Açık Erişim

31
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

İstanbul Haydarpaşa Lisesi'ni bitirdikten sonra, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'nden lisans derecesini almıştır. Mezuniyetinin akabinde aynı Fakülte'de açılan asistanlık sınavını kazanarak Halkla İlişkiler Bölümü'nde Araştırma Görevlisi olarak çalışmaya başlamıştır. Yüksek Lisans derecesini  M.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü'ne bağlı Halkla İlişkiler Tezli Yüksek Lisans Programı'nda tamamladıktan sonra, doktora eğitimine başlamıştır. Prof.Dr. Alaeddin Asna danışmanlığında yazdığı, "Halkla İlişkiler Yönünden Marka İletişimi" başlıklı tezi ile M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler Doktora Programı'nı tamamlayarak, doktor ünvanı almaya hak kazanmıştır. Doktora sonrasında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Yardımcı Doçent Dr. kadrosunda görev yapmış, 2009 yılında, ÜAK tarafından "Uygulamalı İletişim" alanında "Doçent" ünvanı almaya hak kazanmıştır. 2015 yılından bu yana, aynı Fakülte'de, Halkla İlişkiler Anabilim Dalı'nda, Profesör olarak görevini sürdürmektedir. Çalışma alanları; başta "Marka Yönetimi" ve "Marka İletişimi" olmak üzere, Kurumsal İletişim, Etik, İtibar Yönetimi, Sivil Toplum Kuruluşları ve Dijital İletişim'dir.